Hej mitt vinterland

Jag är hemma idag, jag mådde verkligen sjukt dåligt igår, men det känns lite bättre nu.
Igårkväll var jag verkligen öm överallt, ingen aning varför. Jag mådde ialla och hade ont i huvudet. Jag hade ont i halsen och hostade hela dagen. Ögonen rann och jag kände mig svag. Wtf? Liksom typ alla problem som finns typ..

Nu har jag bara ont i huvudet, ont i halsen & hostar, ont i kroppen, och mår lite illa - inte sugen på mat.

Det posetiva när jag gick upp var när jag klev ut i hallen här uppe och ser att det är vitt ute, jag typ nästan skriker , för jag är så glad! I love snö , nu väntar jag bara på att tiden ska rinna och det blir julafton :)

Har älskat låten sen barndomen :)



Kommentarer
Postat av: fanny

it's naajs :D

2009-11-12 @ 19:19:45
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: Elin E

min julavslutnings låt xD haha och sen stod ni bokom haha xD<33

2009-11-15 @ 00:16:38

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0