Äter jag gammal mat eller inte?

Blev inget inlägg igår, för jag orkade inte.
Nu sitter jag i soffan och äter, dock vet jag inte hur gammal maten är jag äter, 4 år kanske.. ?
Nejdå, usch. Men ngra dar gammal är den nog, men just nu orkar jag inte bry mig för om jag får ont i magen av maten så märker jag nog inte det för magen värker redan på max. Illa mår jag också. :(

Jag är så smart, jag har inte velat gå in på sånna här sidor för att mamma ska märka att jag har blogg (mammas dator youknow) Men jag upptäckte för ett tag sen att jag kunde radera alllt jag har vart inne på, YÄY!

Jag har pratat med min gulliga farmor i telefon idag! Wihoo gullig som hon är ringde hon ju för att undra hur jag mår :) Jag saknar henne! har inte träffat na på flera månader, :( (tror jag)

Hur som helst nu ska jag äta färdigt, och FANNY är det nästa vecka musikuppgiften ska vara inlämnad?! :O Jag har inte ens börjat..
Vi får se när jag kommer till skolan hjärtat <3
Jag vet att du saknar mig :)

Puss hej, låten piggar upp mig! ↓




Kommentarer
Postat av: fanny

såklart jag saknar dej ? ;o

och ja typ nästa vecka, jag vet inte vem jag ska skriva om :'''(

2009-11-16 @ 20:30:53
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0