Stockholm soon



(Tjaa.. man ser ju ut som man gör efter skolan..)
Jag sitter och flummar med min gulliga syster, vi ska göra oss iordning nu för vi ska på teater i sthlm med mormor och morfar, bror och kusiner. Höh, jaa vi får väl se hur dert blir, har ingen aning om vad det är.

Igår kom dom tyska utbytesstudenterna till skolan , haha det var skit roligt, en asskön kille  x) och fanny trodde en svensk var tysk.. hahah jag asgarvar fortfarnade åt det. 
Jaja, ni får se hur vi ser ut innan vi åker alldeles strax. :) 

PUSSI 

Kommentarer
Postat av: Juliaw

fatta vilken bra syksonrelationnnnnnnnnnnnnn!

jag vill också haaaaaaa :(

haha.

2009-12-04 @ 23:13:05
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0