Någon idé att ens sminka sig imorgon?

Snön bara vrääker ner här! Och jag har inga vinterskor.. ska fixas på Torsdag! Hoppas jag .
Det har ju varit snöbollskrig hela dagen i skolan idag, och det kändes som vi inte gick på en ända lektion, fast vi gick på alla? höh.. Menmen, jag klarade mig nästan att inte bli mullad på hela dagen, tills i slutet när jag stod inomhus helt oskyldig och får snö i fejset och blir utdragen.. tack så mkt! :)

Men imorn då jävlar, då äre krig! :O Fanny och Jag ska spöa alla! :D kanske...

Haha, nej nu ska jag fortsätta med Soarbetet som ska in på Torsdag ;s Och då ska jag klippa mig också, wiiie! :D

Pussi


OBS! osminkad.


Kommentarer
Postat av: fanny

fan vi måste få hämnd, vi ska kriga ännu mer sen!

2009-12-16 @ 18:44:43
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0