My LLove




haha det skulle se ut som det var jättehjup snö, jag lyckas inte? :P

nya stilen? Maja gör snöänglar på mage (y)

Nej vi är inte seriösa med våran klädsel :)

Missat att skriva på ngra dagar, dom har varit rätt sköna ändå, slutade 11 idag men fick vänta på bussen till typ 1, det är sådär när man är lite halvlantis ;/
Min brorsa fyllde 17 i onsdags också, GRATTIS liksom (:
Så vi fira han lite smått idag med mormor, morfar, farmor och ingela idag :)

Menmen, imorn ska jag träffa mina älsklingar, vi 4 har inte sätts på riktigt länge nu så det blir typ såhääär underbart :) <3


Kommentarer
Postat av: fanny

jajajajajjojojojojojjejejejejejeajeajeajeja

2009-12-18 @ 23:02:17
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0