Julavslutning i Skuttunge


Drog iväg runt halv 7 för att titta på julavslutningen för lillasyster, min kameras batteri dog dock hela tiden, och den ville inte ta några bra fotton i kyrkan heller, så jag ursäktar för den dåliga kvaliten.


moa sötnos spelade gitarr


Han i blått är majas pojkvän :') Pojkarna här var skitgulliga haha


Sen hade vi då Tove och Maja som var asduktiga när dom sjöng :)

   
Maja fick det där godiset i julklapp av Robin, aaah dom är så sööta !


Här var man glada över Jullov minsann :)


Kommentarer
Postat av: louise

fuck u vrf sa du inte till mig :O

jag ville ju kolla :(

2009-12-22 @ 21:19:14
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0