Home

Haha, Louise jag skäms för bilderna innan, jag ser äckligt ful ut.
Menmen, jag blev hemskjussad nyss av familjen Blom som skulle till stan.

Igår såg Louise och jag coyote ugly, och jag älsakr filmen fortfarande.. och är fortfarnde käär i Adam Garcia, shit vad snygg och allt han är ! ;o
Vi tjockade som fan.. en chipspåse & en popcornpåse
Vi var skitflummiga på kvällen ett tag och garva åt aaaaalllt. 
Sen gick vi och la osss och snacka om barn , haha, ja vi kom ju fram till vissa saker, som ja inte kmr ta upp här ;) 

Vi soov även i sofies säng.. och ja äälskar den så jag sov lite längre än louise idag, (A) drog mig en stund med. 
Jaja, onödig fakta.

Nu drygar jag bara och tare lugnt, jag möttes även av ett tomt hus när jag kom hem, så var har alla tagit vägen? dom kanske flytta när jag ändå var borta.
Bye


längtar inte tbx till miiiin säääääääng -.-'


Kommentarer
Postat av: fanny

hihi söt dom flytta utan dej :')<3

2009-12-30 @ 00:30:10
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0