HJÄÄÄLP MIGGG !!! DESPERAT



HAHAH, sött att den riktiga tomten kom iår :)




Min Julafton.
Pallar inte lägga in mer bilder, men den var ganska lugn och skön.
Och sen kom ju den riktiga tomten iår, inte många som får uppleva det..

Jag orkar inte säga vad jag fick , för jag tror inte att nån bryr sig så speciellt.
Men jag gick en del pengar och nu vet jag inte om jag ska köpa en dator elr gymkort ?!
Jag vill ha både så jävla mkt , och jag behöver verkligen Gymma! Men jag vill så gärna ha en dator och har velat det så sjukt länge! Vad hade ni tagit? jag är desperat över hjälp, NUUUUU!!

Svara tack. :)

Idag har jag vart hos farmor med massa släkt och ätit oss feta, och fått lite mer julklappar, så..
nu har jag inge mer. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: louise

sv: haha nej inte alls fin xd

btw sexig tomte ni hade iår ;)

2009-12-26 @ 01:26:36
URL: http://loouisebloom.blogg.se/
Postat av: louise

sv: hahha han blev riktigt snygg ^^ XD

2009-12-26 @ 12:56:52
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0