Heeela helgen bara försvann.

Idag
Jag tror att jag ska börja sova dåligt varje morgon och vara trött, för det är alltid då skolan blir roligast och jag blir fluumm.
Kollade på Lucia i kyrkan på morgonen, finfint. :)
Sen hade vi bild en kort stund med våran konstiga lärare SMS , hon satte på julmusik på stereon och ville att vi skulle dansa.. sen körde hon gammla klassikern "Vår julskinka har rymt" hahah, jag kan den fan bättre än hon, känn på den! :)
Sen har vi idag gjort våra pepparkakshus på Elevens val och vad kan jag säga? Fannys och mitt är coolast, korvmojj ;) haha. Nu har jag redan hunnit tjocka mig med glass och STOPP nu . jävla fetto.. vi åt skitmkt glasyr på ev;n.. :S haha

Här får ni hela min helg;

Fredag
 
Louise kom till mig och vi dryga lite i början, gjorde typ ingenting haha, sen fixade vi till Maja och Evelina inför discot, och sedan drog vi hem till Louise där vi kolla på Idolfinalen , och Erik vann ju ;D Så vi har sjungt på vinnarlåten skitmkt nu.. hihi. Sen kolla vi bara på film och så sen somna vi.

Lördag
Vi typ lata oss hela dagen, nästaaaan! För senare på kvällen efter att vi hade kollat på film och ätit kladdkakssmet så tog vi vårt förnufft till fånga och bestämde oss för att dra ut och springa! :O Jag vet , JAG !? ;O Jag hade alla möjliga probelm man kan tänkas ha med min mage, det kändes som jag skulle spy, men det var inte bara för att vi sprang utan vi hade typ inte ätit någonting på hela dagen och allt blev bara uhhöö.. menmen, vi sprang på och Louise peppa på , och jag måste säga - jag var riktigt grym för att inte tränat på .. ska vi säga typ hundra år?

Sen kom vi hem och jag kunde pusta uut! Fick en skön dusch och Mat. Tack och lov. haha sen fixa vi till oss lite och åkte till Björklinge med Fanny, och det var så jävla dött! ;o seriöst vad gjorde alla i lördags?
Sen fick jag skjuss hem och gick och la mig typ på en gång för jag var skittrött. :)

Söndag

Jag vaknade ovanligt tidigt och gick upp. Pigg!
Mamma tvingade mig göra lite So, blev väl sisådär två frågor..
Innan hade Fanny och Jenny åkt till stan för att träna på dansen, jag och Louise, tjockisar som vi är stanna hemma. Sen åkte även vi in till stan och då vare Dansuppvisning! Louise och jag var ju bara lite lost när vi gick runt på musikenshus och inte visste vart vi skulle, höh. Men vi hitta tillslut våran grupp.

Genrepet och uppvisning gick kass för mig! Jag kunda fan knappt dansen haha, eller jo.. men inge bra!
Sen hade vi jävligt kul när jag louise och fanny stod och träna vid ett glasstaket eller vad man säger, och tre andra från en sattsig grupp stod längre bort vid ett annat sånt staket mittimot och börja härma oss. Haha, dom var skitsköna, och det ledde till att vi även härma dom som gick asbra.. haha not. Men det ledde till lite roligheter :)
Sen tja.. finns väl inte så mkt mer att säga, det var kul även fast jag skämdes som in i .. pga av att jag sög igår :)

Jaja, måste dra nu , pussinuss. Ber fortfarnade om ursäkt för min dåliga uppdatering, men vänta till lovet, då ni! :)

Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0