Godnatt Lovers

Paaanik !
Jag lovade mig själv att jag skulle skriva ut min dagbok jag har haft i flera år nu innan 2009 var slut.
Men det är för fan redan den 31 , och jah har en del sidor kvar, men nu är de problemet
jag har just tappat bort min nyckel..
Då tänker ni
- Bryt upp den då kvinna ?!

ja, jag ska göra det i morgon bitti om jag lyckas , elr om jag skulle råka hitta min nyckel.
Sen är de bara och tok skriva!
Sen ska jag fixa en ny, större som jag ska börja skriva i till de nya året,
för de eh så roligt ! :)
Skriver ni dagbok? Ni borde, för man blir fäst! om man kommer ihåg..

Jaja, kan avslöja att jag ska kanske köpa Daaator i helgen ?! Fattarni eller? Hur mkt bloggande blire då liksom ? :D
Sen så ska jag självklart köpa gymkortet också, för mina föräldrar ääälskar mig


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0