2 december 2009

Nu har det redan gått två avsnitt av julkalendern och jag har missat båda! Dåligt gjort. :(
Haha, okej jag bryr mig inte så värst, men det är kul iaf (a) Någon som har sätt?


Missat att skriva dom senaste dagarna , kort sammanfattning av gårdagen, alla 8:or i skolan var på teatern blodsystrar igår. Höhö, tjaa bästa publiken... host. Ingen gillar oss :(
Malin, fanny & louise - mcdonalds........... (ni fattar)

Jaja, nu har jag pluggat massor med No, jag plugga mest igår då men jag repeterar nu, duktig flicka! :D
Fast jag har fortfarande inte pluggat något alls till franska glosorna imorn.... men jag lär mig ju så fort ändå ;)

Nog om det, här får ni en skön låt som var på idrotten imorse, och jag fick så jävla lust att dansa,
såå längtar tills dansen imorn!


yeeeeahh


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0