rubrik

jag sitter och gör ingenting , gårdagen var jättekul :) och jag älskar mina tjejer hur mycket som helst.. bilderna kommer när jag har fått dom av louise .
igentligen skulle jag varit ute med malin och louise ikväll
(fanny ska sjunga imorn, och ville inte vara uppe så sent)
men jag har mina andledningar jag inte tänker ta upp här för att jag inte stack till björklinge. :)
men jag hoppas att louise och malin fåre kul, vilket jag tror dom får :)
hur som helst , imorn ska jag se om jag lyckas få mamma att beställa lite kläder från h&m-katalogen , och sen kanske bara dra till gränby en stund och kika lite där with my mother (aa) hihi .

juste.. min bror har köpt epa , som han ska hämta imorn med pappa i bollnäs :p haha.




Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0