slipper man betala sin moppe nu själv? :d

jag har haft en rätt dryg dag , vart väldigt trött , och mamma har tvingat mig att städa lite .. kan inte påstå att jag städat mitt rum men lite där nere... jag tycker att det är så otroligt tråkigt ! och jättejobbigt verkligen när man är trött och bara vill ta det lugnt. men jag gick iaf sen kollade på film "känd från tv" och åt TRE glassar .. usch, ångest !
sen har jag inte gjort så mkt , sitter och tittar på agnes-klipp på youtube och tänker tillbaka när hon var min absolut störta idol och förebild , haha . ja.. så äre väl inte nu , men visst gillar jag henne fortfarnade haha.

imorn ska jag träffa lisa , får se vad vi hittar på , dagen före skolan... :''( buhu !



ps filip har fått sin epa nu! det ser ljust ut att jag får en mobbe? :D

Kommentarer
Postat av: fanny

naaajs :D <33

2009-08-17 @ 12:20:19
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0