SYSTERDAG ! :) <3

i love,love,love!
 

Jag kom hem runt 1-tiden idag och Maja och jag ska ha en
Fanny
&Maja-Dag idag ^^
Vi har sånna ibland, när vi bestämmer att vi ska vara och ingen annan,
en systerdag helt enkelt. :)
Vet inte riktigt än vad vi kommer hitta på , men liksom
- Hallå?! Vi är ju systrarna med bäst humor liksom?! Så det är inget problem.. ! ^^
Haha, men nu vare ju så att jag var snäll att låta Maja vara med Tove ett tag, men nu är min sötnos här ! (a)<3
Medan hon gjorde det så roa jag mig med att fixa pappas kläder till ikväll han ska ut med några jobbarkompisar, och mamma ska typ också ut ikväll med några, så det blir bara jag, Maja och Filip hemma. skönt! :D

Tänkte visa pappas shortor jag valde mellan.

vilken hade du valt till svarta jeans?
vilken jag valde tänker jag säga imorn :D mohahah

Nej nu ska jag och Maja typ ut och fråga pappa om vi kan hyra en film , puss!

Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0