TUMMEN UPP FÖR SNÄLLA CHAFFISAR !! (Y)

Idag blev Fanny och jag blev släpta så vi precis missa bussen hem idag, så när vi kommer ut ser vi en minitaxi som brukar köra till Skuttungeskolan, så fanny går fram och frågar om vi kan åka med dit och om den kör hem till mig, han som kör säger att Rolle som kör bussen åker förbi mig så vi får åka med till Skuttungeskolan i minitaxin och han ringer Rolle så han ska vänta på mig, och det gör han så jag hann med, fett snällt eller? :O :D
Thihi, så tack vare han som körde så slapp vi vänta till 3-bussen :D !
Han gjorde min dag! Skoja,
haha men tack och tummen upp till
snälla chaffisar! :D


Kommentarer
Postat av: fanny

så snäääällt :D

2009-08-25 @ 21:12:53
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0