springtur i regnet!

Lisa har åkt hem och jag ska ut och springa ! (y) i regnet, bra eller dåligt?
Jag tycker det är både och , jag skiter i hur vädret ser ut just nu ,
 jag ska springa, oavsätt vad !
Hihi , jag är stolt över mig själv . :))
Lisa visade mig lite övningar så jag kan träna och visst ska jag det, ska fixa ett shema och sen blire att jag tränar, så det så!
Fanny och Louise , ska vi anmäla oss till dansen idag eller ? :)
Hur som helst , jag ska kika efter lite kläder sen , får se vad jag tar på mig imorn , när skolan börjar...
inget man ser framimot men jag får hålla ut, vad har man för val liksom?
Skit samma , ska inte slösa mer tid här framför datan längre, puss och kram.


Kommentarer
Postat av: fanny

lycka till, och ja det ska vi nog :P <3

2009-08-17 @ 18:24:47
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0