SKOLFOTO

Det var ju skolfoto idag och jag hade inte på mig det jag visa igår (a) Okej , jag böt bara linne , tog ett oranget slags linne istället . Jag fick ta om mitt enfoto typ 3 gånger? För att jag tvinga han som fota (a) Men asså jag såg så jävla ful ut :o Och sista bilden ville han att jag skulle le med tänder så det blev så .. men den sista vart väl bäst , men skitful! :(
haha sen är den stora frågan , ska vi ta om vårt klassfoto imorgon?
Det var tydligen något program som hade stängts ner och då kanske bilden inte hade sparats typ, men jag vill det!! Jag vill se bilden , och jag vill se om jag vart bra, för det blev jag enligt Sofie. Men ja.. jag blir ju aldrig nöjd så.. haha, men jag vill fortfarande se den . Nej nu ska jag sluta vara så otroligt dryg, för det har jag verkligen vart typ hela dagen känns det som och typ skrattat åt allting ? haha :) Det är ju posetivt i och för sig ,

Hur som helst , vi fick en läxa tills imorgon ! Jag blev fan helt knäckt när jag hörde ordet läxa.. Men det var bara att man skulle visa omtanke för någon till imorgon , och jaa.. jag hjälpte mamma lite med maten och sånt och fråga filip hur han haft det i skolan :D yeaahy , jag är snällis :)

Sen efter det fick jag åka i Filips epa och lyssna lite på hans musik i bilen och han har värsta bashögtalarna bakom sätena , fett äckligt det känns! :o Haha , men jag diggar't ;)

puss och kram skummbanan (aaaa) :D


Jag glömde säga att jag träffade tove ett tag också efter skolan och fika
hos dom för Lisa fyller år ! Gratttis till henne ! :)

Kommentarer
Postat av: Toove

Heej ! du maste ta bort bilden!! den ar jatte ful!:S



(: :) <3 ♥

2009-08-20 @ 18:41:45
Postat av: Toove

jag menar det! Du far ta vilken bild som halst utom den!!

2009-08-20 @ 18:44:07

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0