segeltur today ;D

idag drar jag mamma och maja ut och seglar med mormor och morfar ,
detr blir väl la kul :)
så , jag är väl borta typ hela dagen , får se om det blir några kort , men kan väl försöka om ni vill ? :)
fett skönt ändå , vara ute på vatttnet och bara tare lugnt och sen hoppa ner och bada en stund , jag måste det ! får inte vara nån badkruka ! haha .

så vad ska ni hitta på idag ni själva ? :)
ni får hare bra vad ni än gör så ,
puss&kram skumbanan (:


bara för att jag är snäll så bjuder jag på denna fula tjockisbild på mig , från 2008 .

Kommentarer
Postat av: fanny

jag tkr att det är en otroligt söt bild och du skulle bjudot me mej ! :D

2009-08-02 @ 22:35:07
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: sofieblom, one in a million :]

Förlåt för att jag inte svarat på din komentar fören nu, men jag har haft fullt upp och lite halvjobbigt. Men nu är jag tillbaka och jag börjar med en frågestund, ställ gärna en eller fler :)

Kram .<3

2009-08-03 @ 13:58:30
URL: http://chaarmigast.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0