samtal tidigare tack ? hahah.

rebecka ringde mig nyss och gissa vad hon säger , hon säger att hon är med min barndomsvän rebecka ejered, och dom står på min infart och tutar med moppen med två killar typ, fredrik och joel ? och vill att jag ska komma ut .
ja bah - fuck you :O hahaha , jag var heeelt osminkad , värsta fuckface..
och svarta mjukisbrallor, svart linne, och svart tjocktröja , emovarning ?  saknades bara svartmålade ögon typ...
haha men becka och rebecka kom in till mig och typ vänta på mig , sen gick vi ut .. hhaha, fan vad ful jag kände mig.. menmen , och destutom hade jag bara målat nagellack på ena handen haha (a) inte för att dom kanske såg det men , xd
aja , haha , skulle ju ändå bara ut och prata lite .. kul att träffa er iaf , men jag hatar dej becka för att du inte kunde sagt till mig tidigare , hahha skohja . ´


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nej du hatar inte mig :D

hihih jag tänkte att det skulle vara kul

att överasska dig litte :D

2009-08-16 @ 17:44:09
Postat av: fanny

svar till Rebecka : hahah nejdå jag hatar inte dej, :D<333

2009-08-16 @ 18:32:36
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0