repris: ffannynilsson & fannyjanssons är heeeemmma :D:D:D thihi




vi har haft några roliga dagar i östhammar som ni vet , :)
och det blev förstås mycket kort !
jag säger bara en mening : -  kineser och franskar typ älskar oss
hahahahah

     

outfits:                                                btw (jag vet hur jag ser ut.. -.-)
   
cardigan : bikbok
linne : holmlunds
shorts : holmlunds


 
cardigan : ginatricot 
linne : ginatricot
shorts : H&M                                 
skärp : veromoda


                       

nu har jag vart snäll som la in bilder , nu äre bara att trycka och kolla :) 

älskar dej fanny , men det vet du.. hade iaf super kul med dej älskling :D
                                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: fanny

najsigast me dej ääälskling :D <33

2009-08-08 @ 22:49:27
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: tove

fett fina bilder! :D <3

2009-08-11 @ 13:13:09
URL: http://tovebackman.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0