Mycket bilder uppskattas?






Visst körde väl jag med toffsar förut va ?
För helt plötsligt börja jag tänka på hur jag var för några år sen.. ingen aning varför.


Fick bara lite lust att lägga in lite bilder.. jag tar så himmla mycket kort nu för tiden, jag blir tokig på mig själv! Det får ju snart inte plats mer mappar på datorn, haha. Menmen det är väl bara att dela med sig av de som tas, om det uppskattas?

Nu ska jag ner iallafall och sätta på lite te och kolla på tv, nån måndagsfilm på 9:an klockan 21.00 som verka bra. Får väl se, hoppas den är det iaf!
Godnatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Ja, ettan är coooool! ;p hahahah, båda två hälsar och tackar så mycket för din röst!

2009-08-24 @ 20:32:27
Postat av: jennifer gräll

fan vad söt du är fanny :D

2009-08-29 @ 21:33:11
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: sandra sandberg

gud vad söta bilder !! :) <3

2009-09-01 @ 19:52:09
Postat av: till: sandra sandberg

tack :D<3

2009-09-02 @ 14:23:44
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0