Måndag och ny skolvecka..

Jag vart typ fett trött nu efter skolan iaf när jag låg framför tv , jag kunde ha somnat men jag drog mig segt upp och åt middag , sen har det inte hänt så mycket mer idag.
En vanlig måndag, En lugn måndag, En tråkig måndag.

Pumpar upp måndagen lite med musik som gör mig pigg och glad just nu :D
Kanske blir jag lika pigg som i morse , jag var fett pigg ! :o Haha, Maja och jag höll på och flumma runt lite i huset. Så jag fick väl en bra start och ett lite segare slut på dagen, eller?


I LIKE!
 
Partyline - Dj Timo.

Kommentarer
Postat av: fanny

har inte tänk på det bara :)

2009-08-24 @ 19:53:04
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0