Konfirmation? jo.. okej.

Jag har inte funderat så mycket på det här med konfirmation, för det är ju faktist dags nu.
Jag har hela tiden tänkt att jag inte vill men vädjat lite fram och tillbaka, men nu har jag bestämt mig! Jag ska konfirmera mig. Jag menar om jag ångrar mig om jag inte skulle göra't så kan jag ju inte göra något åt det, right? Så varför inte bara göra det. Jag fick en "påminelse" här om dagen så det är väl bäst att anmäla sig så fort som möjligt. :)

Jag har beställt klipp tid nu också! På tisdag blire! Härligt, det kan nog kännas lite fräscht att klippa sig ändå och om håret nu skulle bli så kort så växer det rätt fort.

Skolan gick annars rätt fort och när jag kom hem satt jag mig och kolla på gammla filmer från när vi var små som jag gjorde även igår ( men jag hann inte skriva då ) , det är sjukt kul, och jag älskar verkligen att se hur man förendras. Såg på musikalen vi gjorde också och där hittar man ju bilder på Fanny som "brunett" och - ohhhjaaa ! Du ska verkligen färga det Fanny , du kommer bli sååå fin! :)))

Försökte ta kort på tv:n men gick inte kanske sådär superbra men det får duga, kolla in my bestfriend som "browniie" och liten, det där hade hon förstås inte färgat det var såndär färg som gick bort när hon duscha typ? :p


Ja.. det var väl allt för mig, pusss! Hör av mig imorn :)<3



Kollade på en gammal video när jag dansa till den här,
och även Maja & Filip ibland, haha gammal favoritlåt.

Kommentarer
Postat av: fanny

men seriöst ! :O jag ser ut som en kille !

2009-08-27 @ 21:50:43
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: louise

jag tkr också hon ska färga !! visst ska hon lyssna på oss .! vi som har vart bästisar me henne så länge hahah !! :D <3

2009-08-28 @ 19:12:56
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0