Jag går och lägger mig i tid! yes i do!

Idag har vi fått lite besök av morbror, mormor och morfar
för att fira mamma lite för hon fyller nämligen år imorn! :))
Annars så har jag och Maja varit sjukt flummiga idag på studsmattan haha.
Thihi hon är min gullegris! ^^ <3

Nu på kvällen har jag tagit mig massa tid till tråkigheter, nämligen läxor..
Matte och NO, usch! men jag har inte jobbat så jätte mycket med No:n för jag kom inte exakt ihåg vad jag skulle göra haha.

Hur som helst så har jag bestämt mig för att gå till sängs tidigt ikväll! Jag har redan tagit bort sminket! :o Annars brukar det bli av runt tio, och nu är den bara åtta. Duktigt? (: - jaaaao ^^

Imorn är det måndag och skolan börjar igen... Men det går nog fort, hoppas jag!
Och på tisdag ska jag ju klippa mig! jippi! :D ska faktist bli riktigt skönt.. och jag ska desutom byta ut min tröja jag köpte för inte längesen alls från gina då, för jag hittade ett hål i den! :o och jag har typ haft den två ggr?! Men på ett sätt är det bra, för då kan jag kanske byta färg också, för typ alla har den exakta tröjan i skolan.. lite drygt.
Men nu ska jag dra mig till rummet och bädda färdigt med mina nya rena lakan och sen lägger jag väl mig och läser lite, och sen blir det mörkt ;o för då ska jag sova ^^


Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

sv: hiih, ingen orsak :)



visst är hon :D



vad gör ud då?

2009-08-30 @ 20:41:27
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

sv: okej, jag har so att plugga :p

2009-08-31 @ 18:28:17
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

sv: äre bra med dig? :)

2009-08-31 @ 18:45:22
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0