jag bara... orkar inte med dej.

fan för dej.. varför ska du alltid vara så jävla tråkig?!
man får inte göra ett jävla piss för dej?
hallå !?`det är sista natten ikväll och dagen imorn innan skolan
och jag får inte göra nått kul av det?
okej... jag fåre kul imorn , men inte ikväll?
sista kvällen innan helvetet börjar ska jag gå och lägga mig klockan elva ?
jag är så jävla sur på dej , och jag fattar inte vad som är problemeet med ikväll .. det var så jävla mkt du sa som var så himmla konstigt.. och en sak som du gjorde bort dej på kom jag på nu när jag pratat med maja ... jag orkar inte med dej ibland ,
gå och lägg dej
!

Kommentarer
Postat av: fanny

mammsen ? <3

2009-08-17 @ 12:20:03
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0