Jag är Ointressant! :)

 

Jag har varit hemma från skolan en stund nu , prata i telefonen rätt länge med Louise , roligt haha :D Både allvar och humor. Louise och jag pratar alltid skitlänge i telefonen , och jag har ingen aning varför haha ,, det bara är så , jag fattar inte ens hur vi kan ha saker att prata om när vi pratar i 2-3 timmar? Haha .
Hur som helst så har jag dryga lite framför kamran , och sen så har jag ätit glass och förbereder mig för att springa (snart) (om några timmar) (ikväll..) , skulle springa rätt tidigt tänkte jag men det blev inte så nu :) Så det blir senare.

Föresten så slapp vi ta om vårt klassfoto , han hade hittat det i papperskorgen i datorn . Så nu är det bara att vänta och vänta och vänta tills man får se korten.

Har väl inte så mycket mer att skriva som är intressant, ska väl bara till badet imorn, vår klass, 7i och 7k , men jag tror inte vi skulle göra samma saker så vi får väl se hur det blir. Får iallafall ha med oss läsk hihi :D och godis eller chips om man vill men jag tror jag skippar det , jag tar nog lite kakor (a) Haha , äre bara jag som föresten inte kan sluta säga 7a till oss fast det är 8a nu? Jag gör samma sak med alla andra 8:or också, fett jobbigt -.- men, jag vänjer mig nog snart (a)
haha jag är så jävla ointressant så . puuuusss och hej .


Kommentarer
Postat av: fanny

jag ska köpa på affärn tror jag :P

2009-08-20 @ 21:41:58
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: louise

älskar att prata i telefon me dig :d

2009-08-21 @ 17:54:26
URL: http://loouisebloom.blogg.se/
Postat av: emmma

sexig då :D

2009-08-29 @ 17:01:09
URL: http://kommenteraaa.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0