IT'S A GIRLNIGHT TONIGHT :D !

jag kom hem ffrån louise för ungefär en timme sen , sprang direkt in i duschen och nu har jag snart packar klart för att åka dit igen , jag fanny malin och louise ska nämligen ha en mysig och rolig tjejkväll tonight :D fett kul !

jag och louise hade iaf skit kul i går på stan och louise blev sjukt fin när hon klippte sig ! :))
jag köpte en tröja från gina och louise köpte massor , det jävla rika barnet -.-

på kvällen stack vi för att spionera på fanny haha , vi kom in i huset med hjälp av lena, fredrik och emma , (andra gången det händer) men fanny upptäckte louise sen ,
hur som helst så vare fett kul för vi satt och kolla på massa gammla filmer och skratta så vi fick ont i magen och tårarna kom , haha, så otroligt roligt !
sen gick louise och jag hem efter tolv och gjorde oss lite popcorn och kolla på "the unborn" som itne var så läskig.. eller asså den var bara mest äcklig ..
hur som helst , kolla fannys blogg så får ni se vad som 118100 skrev om oss när vi sms:a t.ex , - vem är fannyjanssons.blogg.se
det var skit kul !

nu måste jag fortsätta att packa, sminka mig och planera men fanny och louise som är inne på datan, puusss !



min nya tröja


Kommentarer
Postat av: louise

haha ja sjukt kul vi hade asså jag garva så jag höll på attt kissa på mig fan !! xD

jag vet jag är rik :) hahaha skoja !

2009-08-14 @ 22:31:39
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0