Filip hjälper mig ?

tjenare , jag sitter här just nu och gör ingenting , jag venne om det blir nått idag , även om mamma sa att vi skulle hitta på nått..
jag sov inte lika länge idag ! :D ett plus för mig ! även om jag sov till 12..
men jag tycker jag var rätt duktig ( "mamma väkte mig inte" ) (a)
jag sitter och lyssnar på rihannas låt som jag tokknarkar sönder , haha , min mobil vägrar göra så jag kan lägga in den på mobilen.. så jag väntar på kära storebror och ser om han kan hjälpa mig (a) ;D
jag ska föresten lägga in bilderna från grönan med älsklingarna senare idag . för filip ska ha datan när han kommer hem och jag vet inte om jag hinner lägga in nått då , :)

hur som helst , ha en trevlig dag ! :) <3

Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0