Bio med Louise :D<3

igår i skolan hade vi femkamp och tråkigt skit vid badet.. läs på fannys blogg och se även lite bilder. :)

efter det gick jag hem till Louise som vänta på mig där hemma,
för hon sluta tidigare än jag .
hon skulle färga sin syster sofies hår brunt, som jag ville också :D och det blev blev superfint! fast det blev sofie som färga istället, haha, sen kollade vi hur jag skulle se ut som blondin som ni också ser på sofies blogg och fyfan vilka fula bilder på miiig ! :s haha men visst.. jag bjuder väl på dom..
hur som helst så åkte louise och jag in till stan på kvällen för att se på harry potter på bion, vi skämde ut oss som vanligt och hade skojskoj :D haha .
efter bion åkte vi hem med en björklinge buss och våra mammor gick på nattvandring där och dom skulle skjussa hem oss, OCH skämma ut oss.. -.-

när vi var hemma och hade suttit vid datan och stängt av den hade vi fortfarande smink, kläder och inte borstat tänderna, men vi slocknade , sen vaknade vi igen på natten och vi bah, fan vi måste göra oss i ordning , men sen blev det tyst igen för vi somna typ xd haha . sen vaknar man och ligger under tecket på kläderna på och allt och går sedan upp och äter frukost + en äcklig äggomelet som inte blev så lyckad haha .
idag ska vi väl slappa lite och kolla på film , louise är ute och rider venus just nu eftersom hon ska tävla om typ några veckor, och hon var ju inte så sugen precis.. i regnet haha.
nej nu ska ni få lite bilder , :D


jag vet hur jag ser ut, haha fett äcklig xd men vi fick inga jättebra bilder precispå håret.
 fanny blondin, louise brunett?













Kommentarer
Postat av: fanny

fin bakrund du har skaffat :)

2009-08-23 @ 21:33:23
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0