bad och sol heeeeeeela dagen .

idag har jag varit hos fanny , där var även , amanda och frida,  vi har typ bada och sola hela dagen :)
efter en stund kom jenny, emma och agnes . och dom bada och sola också , haha .
sen efter en stund skulle jag hem , det blev grillat ikväll , mumsmums (a)
sen har jag och maja hoppat jätte mkt studsmatta och typ haft på musik , och töntat oss, hahaha. (a) :p


på torsdag ska jag , fanny, mamma och maja åka till östhammar , och kommer hem på lör , det kommer bli jättemys ! :D
och jaa.. förlåt att jag dissa dej louise vi får ses en annan dag hahha xd <333

aja.. puuuuuuusss & ajö
(känns som ett väldigt drygt inlägg idag , och jag känner mig dryg. vet inte varför? haha)


Kommentarer
Postat av: fanny

steek.

2009-08-06 @ 10:46:45
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0